منتدى زمرده
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى زمرده

موضه جمال شهره كرتون

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولاناجايبلكو شويه نكت جامده بس يارب تعجبكو I_upload_pic

اناجايبلكو شويه نكت جامده بس يارب تعجبكو

ما افضل فريق انجدليزى من وجهه نظرك؟
 1- مانشستر يونايتد
 2- الارسنال
 3-تشيلسى
استعرض النتائج
كاتب الموضوعرسالة
ahmedshiko
عضو جديد
عضو جديد
ahmedshiko

اناجايبلكو شويه نكت جامده بس يارب تعجبكو Empty
مُساهمةموضوع: اناجايبلكو شويه نكت جامده بس يارب تعجبكو   اناجايبلكو شويه نكت جامده بس يارب تعجبكو I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 04, 2008 2:00 pm

مسطول في المحكمة,القاضى بيسأله انت متجوز مين؟ قاله:متجوز واحدة ست,القاضى قاله انت هتهرج؟أمال فى حد بيتجوز راجل؟,قاله:اه اختى

واحد باشا دار عليه الزمن وافتقر حب يشتغل, إشتغل بياع فجل وجرجير
طول النهار واقف فى السوق ولابس طربوش وبينادي: فجل يا حوش .. جرجير يا كلاب

محشش كافر قال : بسم الله
قال لها خوه : إحنا كفار شفيك نسيت !!
قال : أستغفر الله !!!!

مرة واحد بلدياتنا كان مسافر امريكا امه اعطته 3 بلاليص مش و هو كان مسافر 3 شهور ... قالت له كل كل شهر بلاص و سمي قبل الاكل علشان الاكل ما يخلصش والشيطان ماياكلش معاك ... في الشهر الاول و الثاني نسي يسمى اما في الشهر الثالث طلع له الشيطان و قال ابوس ايدك سمي صدري ولع

المهم صاحب العربية الصغيرة بكل فخر قال لصاحب العربية الكبيرة انت عارف العربية دى فيها ايه رد و قالوه لا قلوه العربية دى فيها عفريت قالو ورينى كده دعك العربية طلع منها عفريت كبير وقال:شبيك لبيك تطلب ايه قالو 2شاى و جاب الشاى المهم صاحب العربية الكبيرة أشترى العربية الصغيرة مقابل الكبيرة ودعك العربية بعد ما أشتراها و طلع العفريت قال صاحب العربية انا عاوز دهب وفلوس و عربيات رد العفريت و قاله انا بعمل شاى بس

ودى بعض النكت ولو لقت الردود حلوه ليكو عليا اجبلو احسن منها واكتر منها

اناجايبلكو شويه نكت جامده بس يارب تعجبكو
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-